PLEASE DO NOT COPY OR TAKE ANY ENTRY IN THIS BLOG. ALL ARE WRITTEN HERE IS BELONGS TO KEYLA ALI EXCEPT WHEN IN DESCRIBE. ENJOY READING AND FEEL FREE TO LEAVE YOUR COMMENTS HERE. THANK YOU.

Sunday 11 November 2012

Terima Kasih!


Just now...
Ada orang tu mesej saya. saya pun tak kenal dia siapa tapi dia kata number saya ada dalam fon dia.(Gelabah je alasan). Then dia minta FB saya cakap mana tahu kenal ke. Saya malas nak layan saya kata tak kenal. Then dia kata saya sombong. Saya cakap biar sombong asal ada MARUAH. Lepas tu saya malas nak ambil tahu apa yang dia reply. After a few minutes, ada lagi seorang budak masej saya. Saya tanya dia siapa, tiba-tiba dia kata saya yang hantar mesej kat dia dulu.(Hello, kau ingat kau popular sampai aku nak kena hantar mesej kat kau?) Saya cakaplah Oi kau yang mesej aku, kau kata aku text ko? Tiba-tiba dia kata saya kurang ajar. Dia cakap saya bohsia. (Kisah pulak aku.) Saya cakaplah dekat dia, Terima kasih sebab bagi aku pahala maghrib2 ni. Nak tahu apa dia kata? Dia kata SAYA MURTAD (Astagfirullahalazimmm) sebab cakap dia bagi saya pahala. Saya kesian betul dekat dia sebab tak tahu pasal agama. Okay, saya pun tidaklah hebat dalam agama tapi sekurang2nya saya tahu mana halal haram dosa pahala. Then dia kata macam2 la. Saya tak ada adablah, bodohlah. Saya just cakap dekat dia, katalah apa kau nak kata. Aku tak kisah. Jangan sampai aku report kat SKMM sudahlah. Then dia balas apa saya malas nak ambil tahu. Lepas tu dia mesej saya lagi sekali cakap 'ajak ujang jamming malam ni'. Saya cakaplah, kau kata jangan mesej kau, yang kau sibuk2 mesej aku kenapa? Dia cakap 'Aku tak nak kenal dengan kaulah'. Saya cakap, aku lagi tak batak nak kenal kau. Dia cakaplah macam2 dan cakap dia dah 20 tahun. Saya cakap senang je. Kau jangan ingat umur kau dah 20 kau hebat sangat. Patut pun kau macam ni, baru nak hot..Kesian!Selamat meng'hot'kan diri jangan sampai masuk tempat yang hot kat atas sana. Pastu dia merepek, saya sudah malas mahu ambil tahu.
*SayaKesianDekatOrangYangSebegini.Tolonglah,BagiPembelajaranYangSempurnaKepadaBakal-BakalPemimpinNegaraAkanDatang*

No comments:

Post a Comment